Apr 3, 2016

Hadam

Ahad datang lagi.

Esok bermulanya rutin seperti biasa. Kadang tu tertanya-tanya sampai bila? Teringin juga menghabiskan masa sepenuhnya di rumah. Tunggu lah, yakin dengan apa yang Dia tentukan. *senyum

Minggu ni ternyata memberi impak dalam hidup aku. Walaupun ianya bukan kisah aku, namun aku cuba untuk menjadi pendengar setia kalau itu sudah cukup memadai dengan apa yang aku mampu sumbangkan sebagai seorang kawan mahupun sahabat. Dan aku masih cuba untuk menghadam setiap patah kata yang aku terima. Aku cuba. Dan masih mencuba. Buat sahabat, aku yakin perjalanan yang Dia tentukan ini pasti terselit 1001 hikmah untuk meneruskan kehidupan akan datang.

1 comment:

  1. Terima kasih kawan, yang boleh ku panggil sahabat.

    Senyumku tak seghairah
    Gerak gaya tidak selincah
    Mataku tak seayu
    Kicau burung pun tak semerdu

    Namunku punya hati
    Juga gayaku perasaan
    Hidupku yang begini
    Kadar waktu diizin Tuhan...

    ReplyDelete